vikten - den eviga kampen

den eviga kampen med att gå ned i vikt fortsätter... men motivationen är så fruktansvärt dålig. Det här är ju mitt problem också.. jag lyckas aldrig få bort de sista... jag blir som nöjd, fast jag inte är nöjd!
var på möte med xtravaganza förra veckan och om än jag gått ned mkt i vikt nu så har jag fortfarande inte rätt BMI, ligger en enhet över det som anses vara normalt, min muskelmassa är ganska mkt under det som en kvinna ska ha och mitt fett är också för högt. Med andra ord kan man nog med all säkerhet säga att jag itne har 4 kg kvar, snarare 10 innan jag faller inom ramarna vad som är normalt. JAG MÅR SKIT DÅLIGT ÖVER DET HÄR, JAG VILL INTE VARA TJOCK NÅ MER!  jag vill också kunna ha fina kläder, sätta på mig en klänning o känna mig vacker... HAR JAG NÄMT HUR  LESS JAG ÄR!?

vad gör man när motivationen tryter så här... jag menar, jag är duktig o träna. gör det regelbundet ca 4 ggr i veckan, men ha rju nu insett att det mestadels är styrketräning ja behöver så det kommer bli fler styrkemix pass framöver, istället för step o aerobic. Det är svårt med maten också då tommy fuksar hela tiden och som drar ned mig i skiten också... haha! nu kan jag väl inte skylla på honom då det är min karaktär som ska ifrågasättas mer! MEN JAG ÄR SÅ LESS DET HÄR! LESS MIG SJÄLV, MIN KROPP, MIN VIKT, MIN MOTIVATION, MIN KARAKTÄR.... ALLT!



Postat av: Ida Tallhed
2011-09-20 | 13:58:17 | http://idatallhed.se

kolla dom här syrran! http://www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=53233&productId=304006&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=



söta!


«
«
«