fortfarande sjuk och med feber =(

feber och rethosta kan läggas till på listan för förkylningsymtom... ska dock itn eklaga för jag har varit frisk utan så mt som en förkylning i ungefär 5 år... måste ha bra immunförsvar tror jag!

idag eller imorogn kommer Ida med familj hem från Cypern o det ska bli kul o se dom igen, om än jag kommer vara en liten blekfis i jämförelse med dom! =)

annars blev det lite grejer till V idag på stan, hon fick en sommar/vårjacka i beige och broderade blommor på böstet och med ett rosa knytband i midjan, mega söt! blev också ett par solbrillor som kommer amvändas f.itigt här framöver, ett par vita leggings och en vit broderad boleroaktig... ja, bolero =) dessutom ett par halksockar på rea och en leksak med massa lappar som hon bara älskar!

annan uppdatering om gumman; hon vänder sig utan problem nu åt båda hållen dessutom, är ju duktigt gjort, men som sagt trivs hon bäst om hon bara får en leksak i handen och får studera den liggandes på rygg, haha!
Hon är en riktigt liten filosof redan, precis som mamma =)
sen fick hon srputor idag på BVC också, vilket märks ikväll då hon har feber. Har gett henne alvedon och hoppas att det ger med si gunder natten, speciellt när jag också är sjuk!
är väl den största nackdelen med att vara mamma kanske, alltså att man aldrig har tid att vara sjuk själv, haha!
vad mer? hon älskar när man säger "boddyyyyyyyyyyyyyy"... det är ju lit elustigt, undrar vad som är så roligt med just det ordet, men det är gyllene just nu iaf =)
hm, ingenting mer om V tror jag förutom att hon är väldens bästa lilla unge såklart =)

Tog för övrigt en så söt bild på henne imorse när hon satt i gåstolen... hon var så lycklig!

Lilla skattgropen syns tom. =)

Imorgon har v husvisning igen så håll tummar o tår för tusan! Nu vill jag fan i mig bli av med huset, vill flytta till lgh ett tag o bara landa lite innan vi ska totalrenovera tommysmormors hus i b-viken!

jaja, febriga godnatt kramar!


Postat av: Ida Tallhed - [ B L OG G D E S I G N ]
2011-05-02 | 23:26:27 | http://idatallhed.se

krya <3



Men vad lik hon var petter på den bilden!

Postat av: Ida Tallhed - [ B L OG G D E S I G N ]
2011-05-02 | 23:26:28 | http://idatallhed.se

krya <3



Men vad lik hon var petter på den bilden!


«
«
«