Ny kamera

EXILIM Digitalkameror
Lånad bild

Har kpt en ny kamera igår, exilim EX-H5 =) Precis i den här färgen ni ser... Är väl en hyfsad kompaktkamera iaf och den har 10x optisk zoom. HD-inspelning med bildstabilisator och vidvinkelobjektiv =) Jag är då väääldigt nöjd iaf, nu kan jag ta bilder i Kroatien utan att ha en kamera som hoppas mellan inspelning och bild och ibland slår av helt. Vi har också en annan kamera, men den tar jävligt gryniga bilder som alltid är för lågupplösta att göra något med...

EXILIM Digitalkameror
LÅnad bild

Den är dessutom väldigt enkel, inga onödiga knappar direkt, haha! jag älsdkar ju foton, men som sagt brinner jag inte för att ta dom speciellt mkt, tar kort vid speciella tillfällen och när kameran är i närheten här hemma. Så en fin systemkamera skulle bara vara bortkastade pengar för oss.

Annars var de ju påskafton igår och vi grillade lit ekött med tommys kompisar Jimmy och Gaar. Dom bastade och så så jag var som själv med Vilja hela kvällen, sen somnade hon ganska tidigt så jag satt uppe till halv elva och tittade lite private oractice, som jag älskar! =)



Första bilden vi tog med kameran var denna när vi satt på stan. Jag och Vilja myser på ett café i gallerian!
tycker inte det är lika hemskt att vara med på bild längre när jag inte är liiiika rund i ansiktet som jag var för bara tre veckor sedan. =)

Vad händer annars idag, jag ska grilla en he kyckling till middag och sedan bara vara hemma tror jag. Ska slå en pling till Sofie senare för hon har velat att jag ska kika förbi i hennes stuga ett bra tag nu, men när jag erbjudit mig har det som aldrig klaffat.... kanske idag? är ju megafint väder så jag kanske tar en promenad idag råkade ju synda igår med lite choklad, var väldigt gott, men samvetet är itne på topp. Har dock träönar 4 ggr den här veckan, men det känns som att jag gått +/- noll nu med vikten... jaja, vi får se! kanske kan klämma in 5 pass nästa vecka, om jag orkar!

ha en bra påskdag!

 Lånad bild




«
«
«