nytt, men gammalt...

hade sådan himla tur att min svåger skulle kasta bort deras pinnsoffa, blev vild av lycka när jag såg den stå utanför svärföräldrarna i snön... tog hem den o gav den en bättre plats än snöhögen o den passar in så bra i vårt kök :)





lyckan över nt så litet :)

sen har jag gjort en ny tatuering igen, tror den blir elfte ... ja, något sådant. den gjorde jag då på höger underarm... slutmålet är en hel sleeve så just nu placerar vi ut de motiv jag vill ha proportionellt över armen. slutligen ska motiven bindas samman med massa blommor o rankor med mera. denna blev då ett tidsur av den enkla anledningen at jag verkligen anser man ska ta tillvara på den tid man har o inte slösa bort den. själv är jag ju duktig på slösa bort den så därför vill ja ha den som en påminelse om vad som faktiskt är viktigt i mitt liv.. dvs. mina barn, min familj, mina vänner, intressen, hälsan och så vidare... klockslaget står på 20.15 eller om man lite klurigt gör om det lite står den på 8.15 som betyder 15 augusti. samma dag jag o min man gifte oss ;) jag är annars väldigt noga med att inte sätta sådant jag inte vet jag kan stå för hela livet på kroppen. jag menar jag kommer ALLTID älska mina barn, no doubt about it, men jag kan faktiskt inte veta om jag alltid kommer älska tommy.. saker kan hända och situationen kan förändras. men en subtil antydan till vår kärlek kan jag göra i klockslaget i klockan... detta är också lätt att bortse från ifall vi skulle gå skilda vägar en dag, vilket jag absolut hoppas vi knte kommer göra :)


detta är tatueringen :) ha en bra torsdag...

kram


Postat av: Ida Tallhed
2013-02-25 | 21:28:52 | http://idatallhed.se

otroligt snygg.. ser ut att vara skapt för ditt bord :) hur blev de med omklädsel av stolarna ?? börjar du gilla klädseln? ;) jag tycker i alla fall de e en fin gammeldags klädsel som klär sig på de där charmiga viset =)

Svar: hm nja... gillar inte stolklädseln, men den kommer vara så tills det att ungarna blir lite äldr eo slutar grisa ned så mkt =) älskar dock stolarna även om de typ går sönder då o då, man får laga hela tiden! =)
alskadevilja.blogg.se


«
«
«