melodifestivalen tar verkligen fram det unika, love it or hate it...

 
Yohio! va, är detta verkligt en... en man (eller för en 28-åring som jag, kanske mer en kille eller pojke) !? =) han ser bättre ut än de flesta kvinnor jag sett =) good for you, man! =)
 
unikheten är fantastisk... mer fantastiskt är att man i dagens samhälle kan uttrycka den. synd bara att det finns männskor som måste trycka ned, stöta bort och exkludera dem som är modiga nog att verkligen stå för dem de är, dvs. en som stpr ut från mängden! jag skulle inte vilja påstå att jag är som alla andra, det vi kallar för "normal", men min unika perosnlighet faller o andra sidan in inom ramen för vad samhället anser vara socialt accepterat vilket många gånger är skönt. jag blir inte utstirrad, ifrågasatt eller viskad om (iallafall inte för mitt utseende eller sätt att uttrycka mig på). det är otroligt starkt att visa vem man vekrligen är, våga stå för det o stå emot den ignorans den svenska samhället bär på...
all heder till alla som inte faller inom samhällets ram av vad "normalitet" är, men vågar stå för den unika och vackra person de är!!!
 
 
ha en bra lördag kväll!
 
 
 
 



«
«
«