Vilja och Ellen

För någon dag sedan var en av mina närmsta vänner och hennes dotter Ellen här. Bedårande lilla Ellen, hon blev 10 månader den 10:de den här månaden. det var också den dagen de var här så i förrgår =)
Iallafall har hon börjat gå med stöd så hon använde Vilja som satt i gåstolen som gåstöd. Det var så absurt gulligt nät Ellen gick omkring med henne och Vilja själv sköt på och trodde väl att hon gjorde allt jobb för båda var lika lyckliga =)




Hur söta är dom inte =)




Gullungen, Ellen. Med det mkt långa håret =) Hon ser så mtk äldr eut än 10 månader =)



Och så min ögonsten, inte lika gammal, inte lika mycket hår, men lika söt =)
mamma älskar dig!!!! <3

För någon dag sedan fick Vilja hoppa i sin hoppgunga också och som hon hade roligt, i 10 minuter tills det inte längre var nytt och spännande =)



Dålig kvalla för hon rörde sig hela tiden, var svårt att få bra fokus! Men ögonblicket är iallafall med på bild, haha!



Hon har också kommit på att gåstolen går under vardagsrumsbordet så allting som finns i närheten är i fara numera =)
Tekoppen där fick sig några slag innan jag kom på att det kasnke var dags att flytta allt...=) (koppen var såklart tom annars hade den inte ens stått i närheten)...

Imorgon ska vi till min underbara moster, dom ringde och bjöd in oss på middag. var en tre veckor sedan vi hittade på något tillsammans, vi umgås rätt frekvent. Hon är mer min kompis än något annat och har alltid varit ett enromt stöd för mig... hon vet allt jag gått igenom och jag behöver inte förklara något! sen har hon en underbar sambo också, kent heter han. Vi kommer också väldigt bra överens och Tommy och han är definitivt polare! =) är roligt att man kan stå sin moster så nära, hon heter för övrig Liz i mellannamn. Det är därifrån lillgumman Vilja fått sitt mellannamn. Moster har inga egna barn så jag ville hylla henne genom att ge min dotter hennes namn!

nu laddar jag upp inför semifinalen i eurovision, men jag vill bara se Erik Saade sjunga o sen blir det bums i säng! =) Ska ju orka ta hand om min lilla skatt inatt och imorgon och med tanke på magkatarren så är det bäst att lyssna på kroppen och kojsa tidigt =)


Postat av: Ida N
2011-05-12 | 22:42:35

Alltså...så himla söta!! Såg verkligen ut som att Vilja trodde att hon tog sig fram så fort på egen hand!!:)

Postat av: Linda
2011-05-13 | 08:25:07

Ja, det såg verkligen ut så =) Båda var nöjda o glada och Vilja tyckte nig den var himla lätt att styra i jämförelse med vad den brukar vara, haha!


«
«
«