Sjuk

jaha, då har man gått o blivit sjuk då... näsan rinner, halsen smärtar och öronen är till ingen nytta då det är toltalt lock i dom! jag som längtat efter träningen idag på sjulnäs skolan, var två dagar sedan jag tränade så jag har verkligen längtat att få svettas ordentligt, men NEJ! =(
okej, ska inte gnälla, men jag hoppas verkligen att den här förkylningen drar vidare fort så man får återgå till träningen igen! annars är ekonomin i ruiner just nu! fatta att ibaldn är man så fattig att det är helt jävla sjukt, sparkontot räknad´s vara tömt efter krotien-resan... men men då får man väl börja om på ny kula helt enkelt!
hoppas bara vu blir av med huset snart, har haft ute det ganska precis en månad nu och ingenting. mäklaren tyckte det var märkligt så därför har han satt upp en till allmän visning på tisdag... får väl se om det ger ngt eller om vi snällt för invänta ngn intressent som skambudar *suck*

jaja, imorgon ska Vilja få sin andra omgång av sprutor iaf, en i vardera ben, stackaren! men det gör nog mest ont i mitt hjärta iaf så... sen ska vi o inhandla en vårjacka till henne för nu går inte det o skjuta upp på längre. 'r väldigt besvärligt o klä henne n'r man itne har en vårjacka som är vindtät o så... ska också hämta upp mitt paket från libero, skulle få lite leksaker o annat smått o gott att testa! aldrig fel med gratis! =)

jaja, nu se film med T o sen krypa ned i sängen för att kurera mig, förhoppningsvis så mirakulöst mkt att jag kan vara med på bodyjamen imorrn, *hoppas* =)

sov gott! ciao



«
«
«