Sådan tur

var på tommys kompis stuga igår och åt middag. Hans mamma samlar lite på retro möbler och utanför stugan stod ett vitt litet skåp eller typ en badrumsmöbel.... vet int eriktigt vad man ska kalla den. Iallfall berömde jag den och då s ahans mamma att hon skulle kasta den för den passade inte in där hon tänkt ha den. Så hon sa att jag fick ta den om jag hade användning för den... och som vi tog den =)
ska gå o lägga mig nu, men vill bara lägga in en bild eller två på det fina "skåpet" =)
enjoy....



För tillfället får möbeln stå utanför toaletten, vet inte riktigt vart jag ska ha den än o dessutom är inte inredningslusten störst då vi förösker bli av med huset nu....



Kanske sätter in den på toan senare, men den är juh s fin att jag vill den ska synas mer! =)



Fin va!? =)

god natt!


Postat av: Ida Tallhed
2011-05-17 | 16:49:55 | http://idatallhed.se

den´var superfin syrran! :) Gällande vikten så tycker jag att du är duktig! det är du alltid .. för du är bäst <3

Postat av: Linda
2011-05-17 | 22:04:25

ja, mega fin =) verkligen nöjd må jag säga =) tack, jag kämpar på, lång vög kvar dock =)


«
«
«