Min första morsdag & Vilja 6 månader!

idag är det morsdag som förmodligen inte många missat! Min första =) Fick en köksvåg och 3 äggkoppar från indiska av min underbara man. Har önskat mig just en köksvåg rätt länge för jag vill så gärna kunna väga ingredienser så jag kan räkna ut kalorier =)  Är mega nöjd med presenterna! Äter dessutom en hel dle ägg nu för tiden och jag blir så sjukt less att inte ha nå jävla äggkoppar att ha äggen i, men nu! NU har jag ju det =)
Fick också ett fint kort som han författat lite i själv, det är de bästa presenterna tycker jag! När mans kriver från hjärtat! <3
dessutom fyller ju det bästa jag har 6 månader idag, min stooooora tjej!

För övrigt var jag på Ericas 30-års fest igår, var jätte roligt. mycket trevliga tjejer och en hel del bubblande i hennes pappas jaccuzzi ute på altanen =) Såååå mysigt alltså. I present fick hon (just nu) en dikt som jag gjort åt henne, komme ritne ihåg hur den gick exakt, men kanske jag kan ringa i fråga erica och så sätta den på print här i bloggen så den som vill kna läsa den!
Har inte så svårt för att rimma så det tog bara en 30 minuter med renskrivning o allt, men orden kom verkligen från hjärtat! =)

Nu måste jag rusa, Vilja har ju lärt sig styra gåstolen och far omkring som ett yrväder här hemma. Nu har hon hittat hörnlampan som snart rasar från taket! *suck*.... =) mend e  e kul hon börjat kunna roa sig själv lite mer nu =)

sov gott alla o hoppas ni haft en bra morsdag ni som har barn och ni som inte har det hoppas jag grattat er egen mamma =) Det har jag iaf, hon fick tom. en blomma och en fin kruka =)

Lånad bild

Den här köksvågen fick jag =)



Postat av: Ida N
2011-05-29 | 21:47:43

Vad fint du hade skrivit till Erika...håller med om att det är bättre än alla presenter! Grattis på morsdag! Kram

Postat av: Linda
2011-05-30 | 15:50:17

tack så mkt =) ja, du fylöle rju år snart, får se upp annars kanske du också får en liten dikt, hihi!


«
«
«