dag 4 - det här åt jag idag

kan redan nu skriva vad jag kommer äta idag för det är redan bestämt.
Till frukost äter jag oftast hälsofil med musli. Jag väger det på köksvågen så jag får i mig rätt så precis 340 kcal på morgonen. ibland varierar jag o käkar nå ägg och skinka istället, men inte idag =)

Till lunch blir det förmodligen att äta ute idag då vi ska o se tommys syster emmelie springa ut. Hon tar studenten. Jag försöker alltid välja det mest nyttiga =) Inge bröd eller andra kolhydrater så oftast blir det sallad från själv-betjänings baren på café piteå. är enklast, får man bestämma helt själv vad och hur mkt man ska äta. det innehåller ca 400-450 kcal.

till middag blir det en kycklingburgare med grönsaker. Blir tyvärr lite för kcal fattig middag då vi inte har mkt hemma, har ju försökt äta ur kylen o så nu när vi ska bort i två veckor! men kanske en 250-350 kcal. därför blir det också ett litet kvällsmål. ett ägg som innehåller 80 kcal och lite skinka. eller fil o musli för ca 250 kcal.

järligt bra o ha en köksvåg säger jag bara! =)

ja. just det måste nämna att ja bokat in mig på spinning idag, men kan ju inte fara eftersom vi inte kunde hitta ngn barnvakt till vilja så nu står jag här med två varningar sedan tidigare på korpen (hämtat ut mina passbiljetter 2 min respektive 30 sek för sent). det innebär att nu frå jag en tredje varning och därmed blir jag avstängd att träna gruppass i 3 (!) veckor. har ni hört så jävla sjukt alltså.. tre jävla veckor! korpen har nämligen stängt receptionen både idag och imorgon. hade dom haft öppet hade ja kunnat ringa dit o förklara att jag helt enkelt itne fick tag på en barnvakt som jag trodde jag skulle få dag. då hade dom kunnat ta bort pricken o jag hade fått träna när jag kommer hem. men jag far  ju otomlands på söndag tidigt så jag hinner inte få tasg i ngn. man måste, för er som inte vet det, boka av passet minst två timmar innan det börjar och det börjar om prick 30 minuter. jag o vilja klev upp för en timme sedan... så ja... de var klantigt av mig... men ändå gode sjukt att man blir avstängd så längre, sepciellt när jag hämtat mina jävla biljetter så lite för sent de andra gångerna (man måste hämta dom 5 minuter innan passet startar och kommer de ett tåg eller ngt sådant väldigt opassande så kan det bland vara svårt). skönt är iaf att ja e borta två av dessa tre veckor! så då får jag klara mig i en vecka!

ha en superdag i mega värmen. ska själv påbörja packningen snart!



«
«
«