instruktör

tränade på korpen igår,  tredje dagen irad. Blev aerobic med E som instruktör, hon hade ny koreografi så det var roligt!
Efter passet hände ngt som dock gjorde resten av min vecka tror jag. L, en tjej som ofta går på samma pass som jag kom fram och sa att hon och hennes kompis satt och pratade innan jag hade kommit in i salen där aerobicen skulle hållas. De pratade om hur svår de tycker koregrafin på bodyjamen är och då hade hennes kompis sagt att:- det finns en tjej på bodyjamen som är jävligt duktig som jag tittar på mkt under passen.( inte exakt citat =)) Nrä jag kom in i lokalen så frågade tjejn om det var mig hon menade och det var det roligt nog =) så roligt! Sen sa L att hon tyckte jag skulle bli intruktör på korpen och hålla egna pass för hon tittar så mkt på mig och för att hon tyckte jag var så himla duktig! jag sa då att jag inte riktigt är bekväm att stå längst frma och ha alla tittandes på mig när jag inte riktigt är bekväm i mitt eget skinn just nu... hon sa bara att hon tyckte jag var väldigt vältränad och att hon ändå tittar på mig så vad skulle det spela för roll?... haha! var så himla kul att höra speciellt när jag faktiskt funderat på det ett tag och pratat om det med Tommy ngn gång då och då... kanske skulle testa det till hösten!
jag älskar ju att träna, är verkligen en passion och det skulle faktiskt vara roligt att hålla i egna pass och hitta på egna rörelser eller lära sig LesMilles-koreografi till exempelvis bodyjam =)
allt eftersom vikten faller av mig också så blir jag ju mer och mer lik det forna jag, får mer av min självkänsla tillbaka och dessutom känns alla rörelser så mkt enklare.... det är inge problem att hoppa eller så längre och uppenbarligen ser jag mig själv som tjockare än vad andra gör! kanske skulle det vara skönt för de osm går på pass att ha en intruktör som INTE är pinnsmal, men ändå kan göra ordentliga rörelser? kanske skulle vara peppande? =)


Lånad bild

jaja, nu ska jag krama min dotter! =)



«
«
«