Husvisning idag

Idag, alldeles nyss hade vi den andra husvisningen, tor inte den gick så bra... var en som sa nej direkt, hade 4 ungar, tyckte det var för litet (varför far man ens o tittar på ett hus på 120 kvm då?) och två andra familjer var lite så där halvintresserde, enligt mäklaren! hm, det blir nog ingenting med någon av de familjerna då. Var iofs en av de två familjerna so´m ville titta igen... åååååh! Det e jobbigt o sälja hus för på visningarna är det ju jävligt kliniskt rent överallt och faktiskt e de mkt jobb för att få de så även om vi för de mesta har rätt välstadat! många små detalljer som ska stämma!



Vilja låg iallafall så snällt i babygymet medans jag sprang omkring och vaskade och dammsög, sötungen! =) Nu ligger hon ute i vagnen och sover sen vi varit på promenad medans det var vinsing här hemma. Gick på affären så nu slipper jag handla senare. Tror jag ska göra kycklingsoppa idag till middag iaf =)



Ska iaf lägga upp lite bilder hemifrån som jag tycker om. det här är vår Ikea byrå som jag bara älskar, tyvärr finns det en och annan sladd bakom som inte förbättrar helhetsutrycket, haha! Lampan är också en av mina favoriter, den är köpt på Indiska för det överkomliga priset 399:- =)



Den här lilla byrån med tillhörande spegel fick jag av min mamma i julklapp för många många år sedan och den är så otroligt fin. blir itne less den helt enkelt, dock är det en otroligt dålig och osmickrande bild på möbeln. Är inte direkt något fotogeni om jag säger så, men jag är däremot duktig på göra något av mina bilder i form av fotoböcker. (kommer nog prata mer om det någon annan dag) =)



jag älskar det här kortet på min man som ger vilja mat när hon bara var några veckor gammal =)




hur mysigt är det inte med blockljus? Det e väl de enda negativa med allt ljus som kommer med sommaren, att man inte får njuta av svajande lågor som studsar mot väggar, tak och golv och formar de mesta fantastiska mönster =)




Den här väggtexten har vi i hallen ovanför en liten byrå. Tycker det är så sant som det är skrivet! haha



En somrig bordsdekoration, brukar inte ha så mkt på borden för det är sjukt opraktiskt när man har barn och ska ge dom mat o sådant, det är som ivägen, men husvisningen till ära slängde jag ihop något. Står för övrigt på vårt ekbord som jag hatar! det är så missplacerat hemma hos oss, men tills vidare får det duga, ska ju förhoppningsvis inte bo kvar här så länmge till.... har ett väldigt fint köksbord däremot, men när man har en stor matsal krävs det ju två bord... jaja, i-lands problem!





Jag ÄLSKAR ljuslyktor, men det är trevligt, tycker jag, att byta ut något ljus och sätta dit något mer oväntat =)

Jaja, det var allt just nu... =) Fortsätter hoppas att vi ska få nå bud idag, men det ser faktiskt rätt mörkt ut =( tycker det är jätte tråkigt om vi måste gå över på privata visningar med tanke på hur fint vårt hus faktiskt är.... jaja, it ain´t over until the fat lady sings som man säger....

au revoir!




Postat av: Ida Tallhed
2011-04-12 | 20:28:44 | http://idatallhed.se

härligt syrra, du uppdaterar rätt flitigt ;) vilka fina bilder! ni har verkligen så fint hemma :)

Postat av: Linda
2011-04-12 | 21:41:36

jag jag e fan duktig så här i början iaf =) tack, jag hoppas bara ngn vill ha huset! inga bud hittills känns jätte mega tråkigt! nåjo, de e som de e!

pöss


«
«
«